 |
|
 |
|
sekcjazwlok
rozmowny
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Somewhere In Szczecin
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Sob 9:03, 17 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Ale zobacz jak sie prezentuje Mietek a jak te Bugatti.
A tak przy okazji Merca to oto pelny opis:
S65 AMG wyposażono w 6-litrowy, 12-cylindrowy, podwójnie doładowany silnik benzynowy o mocy 612 KM i momencie obrotowym o wartości 1000 Nm osiąganym w zakresie od 2 do 4 tys. obr/min. Przyspieszenie do 100 km/h kończy się po 4,4 sekundy, natomiast do 200 km/h po 13,3 sekundy.
Mocną "eskę" wyposażono w sportowe zawieszenie AMG, kompozytowe hamulce AMG, wulgarny pakiet stylistyczny AMG, 19-calowe obręcze AMG, 5-biegową skrzynię automatyczną AMG z możliwością zmiany biegów łopatkami autorstwa AMG oraz jedyne w swoim rodzaju menu pokładowe AMG wyposażone w stoper AMG (pozwala mierzyć czas okrążeń na torze wyścigowym, zapamiętuje najszybsze okrążenie i wylicza średnią prędkość - absurd w luksusowej limuzynie!). Aż dziwne, że to jeszcze Mercedes. Dlaczego nie nazwali go po prostu AMG65 klasy S?
Konkurencja? Na tym samym podwórku S65 AMG konkuruje z Maybachem 57S, który ma tyle samo koni, jest nieco wolniejszy (5 sekund do setki) i jeździ na kołach o numer większych. Na innym podwórku S65 AMG konkuruje z kolei z Bentleyem Continentalem Flying Spur. Brytyjczyk ma mniejszą moc (552 KM), ale jego prędkość maksymalna to niczym nieograniczone, nieosiągalne dla Mercedesa 312 km/h. S65 AMG mimo całej swojej niezwykłości i potęgi ma taką samą prędkość maksymalną (250 km/h) jak pozostałe modele - S350 i S500. Nawet Diesel S320 CDI wyciąga tyle samo!
Post został pochwalony 0 razy
|
|