|
|
|
|
jacko
mało mówny
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:30, 20 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Volvo, podobnie jak Saab, słynie z dopracowanych silników benzynowych wspomaganych turbodoładowaniem. Niestety, połączenie turbo i gazu nie zawsze bywa udane. Z tego powodu [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] wypowiedzenie umowy oc
[link widoczny dla zalogowanych] wypowiedzenie oc Allianz
[link widoczny dla zalogowanych] wypowiedzenie umowy oc Aviva
[link widoczny dla zalogowanych] wypowiedzenie umowy oc axa
[link widoczny dla zalogowanych] wypowiedzenie oc benefia
[link widoczny dla zalogowanych] wypowiedzenie oc compensa
[link widoczny dla zalogowanych] wypowiedzenie oc generali
[link widoczny dla zalogowanych] wypowiedzenie oc gothaer
zdecydowanie bezpieczniejszym wyborem okaże się wolnossący silnik Volvo 2,4. Pięciocylindrowa konstrukcja dostępna była w dwóch wariantach mocy: 140 i 170 KM. W przeciwieństwie do swojej doładowanej odmiany, przez długie lata wymaga jedynie regularnych wymian oleju, filtrów i rozrządu. W przypadku silnika 2,4 R5 nie możemy spodziewać się wybitnie niskiego zużycia paliwa - wynik oscylujący wokół 10 litrów na setkę jest jak najbardziej realny. W zamian otrzymujemy bezawaryjny silnik, zdolny pokonać pół miliona kilometrów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|